سبد خرید
×
حذف از سبد خرید
محصول محصول از سبد خرید حذف شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به خرید بعدی اضافه شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به سبد خرید اضافه شود؟
بله خیر
اخطار!
عدم اتصال به اینترنت
بستن
  محصول و خدمات تعداد جمع
0
فهرست
×
یکشنبه / 23 / دی / 1403
جستجو
سبدخرید 0
کاربر
فهرست

قوانین و مقررات

ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ شهر چاپ ﺑﺎ ﺑﯿﺶ از 15 ﺳﺎل ﺳﺎﺑﻘﻪ درﺧﺸﺎن در ﺣﻮزه ﻃﺮاﺣﯽ و ﭼﺎپ، ﻣﻔﺘﺨﺮ اﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﻢ اﮐﻨﻮن ﺑﺎ ﺧﺪﻣﺎت ﻃﺮاﺣﯽ و ﭼﺎپ ﺣﺮﻓﻪ ای و ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺑﺎﻻ،در ﻣﻘﺎﺑﻞ ﮐﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻗﯿﻤﺖ ﭼﺎپ در اﯾﺮان، ﺑﺼﻮرت آﻧﻼﯾﻦ در ﺧﺪﻣﺖ ﺷﻤﺎ ﻋﺰﯾﺰان ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. در اداﻣﻪ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ اﺳﺘﻔﺎده از ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻧﮑﺎت ﮐﻠﯿﺪی و ﻣﻬﻢ در ﻓﺮآﯾﻨﺪ اﺳﺘﻔﺎده از اﯾﻦ ﺧﺪﻣﺎت را ﻣﺸﺎﻫﺪه نمایید. از ﺣﺴﻦ اﻧﺘﺨﺎب ﺷﻤﺎ ﺳﭙﺎﺳﮕﺰارﯾﻢ.

  • ﺗﻌﻬﺪات شهر چاپ در ﻗﺒﺎل ﺷﻤﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻋﺰﯾﺰ

ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ شهر چاپ دارﻧﺪه ﻧﻤﺎد اﻋﺘﻤﺎد اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺟﻬﺖ اﻃﻤﯿﻨﺎن ﺧﺎﻃﺮ ﺷﻤﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻋﺰﯾﺰ از ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺟﻬﺎت ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ اﺳﺘﻔﺎده از ﺧﺪﻣﺎت اراﺋﻪ ﺷﺪه در ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ شهر چاپ، ﺗﻮﺿﯿﺤﺎﺗﯽ را ﺧﺪﻣﺖ ﺷﻤﺎ اراﺋﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ:

  • اﻃﻼﻋﺎت ﻫﻮﯾﺘﯽ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن:

ﺷﻤﺎ ﻗﺎدر ﺧﻮﻫﯿﺪ ﺑﻮد ﻗﺒﻞ از وارد ﮐﺮدن ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ اﻃﻼﻋﺎت ﻫﻮﯾﺘﯽ ﺟﻬﺖ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم، ﺗﻤﺎﻣﯽ رﯾﺰ ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ شهر چاپ را ﺑﺎ ﻗﯿﻤﺖ ﻫﺎی ﺑﺮوز و راﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻫﺎی ﮐﺎﻣﻞ ﻣﺸﺎﻫﺪه نمایید.

ﺿﻮاﺑﻂ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻓﻘﻂ ﺑﺮای ﺳﻬﻮﻟﺖ و اﻋﺘﺒﺎر ﺳﻨﺠﯽ ﺳﻔﺎرش ﺛﺒﺖ ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂ ﺷﻤﺎ اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ﺷﻮد و اﯾﻦ اﻃﻼﻋﺎت ﮐﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﻧﺎم و ﻧﺎم ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽ و ﺷﻤﺎره ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ، ﻧﺰد ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ شهر چاپ ﻣﺤﻔﻮظ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ.

اﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﻣﺜﻞ آدرس و اﯾﻤﯿﻞ ﻓﻘﻂ ﺑﺮای اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻬﺘﺮ در دﺳﺘﺮس ﺑﻮده و ﺑﺼﻮرت اﺧﺘﯿﺎری ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

در ﻫﻨﮕﺎم ﺛﺒﺖ ﻧﺎم، ﺑﺮای ﺷﻤﺎره ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺎﻣﯽ ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ تایید  ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ارﺳﺎل ﻣﯽ ﺷﻮد ﮐﻪ در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﺎ ﻧﺎدﯾﺪه ﮔﺮﻓﺘﻦ ﭘﯿﺎم، ﻫﯿﭻ ﮔﻮﻧﻪ ﭘﯿﺎم ﺟﺪﯾﺪی از ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ شهر چاپ درﯾﺎﻓﺖ ﻧﺨﻮاﻫﯿﺪ ﮐﺮد. ﻫﺮ ﭼﻨﺪ اﯾﻦ ﻧﮑﺘﻪ را ﺗﻮﺟﻪ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ در ﺻﻮرت تایید ﭘﯿﺎم، ﻓﺮاﯾﻨﺪ آﻣﺎده ﺳﺎزی ﺳﻔﺎرش ﺷﻤﺎ ﺑﺼﻮرت آﻧﻼﯾﻦ ﺑﺮای ﺷﻤﺎ ارﺳﺎل ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ در ﺻﻮرت ﻧﯿﺎز اﻃﻼﻋﺎت ﻓﺮدی ﺧﻮد را وﯾﺮاﯾﺶ نمایید. ﺑﺮای تغییر ﺷﻤﺎره ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﻧﯿﺎز ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺗﻤﺎس ﺣﺎﺻﻞ فرمایید.

در ﺻﻮرت ﻓﺮاﻣﻮﺷﯽ رﻣﺰ ﻋﺒﻮر، ﭘﺲ از ﺗﻤﺎس ﺑﺎ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ و اراﺋﻪ اﻃﻼﻋﺎت ﺗﮑﻤﯿﻠﯽ، رﻣﺰ ﻋﺒﻮر ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺮای ﺷﻤﺎ ارﺳﺎل ﻣﯽ ﮔﺮدد.

  • ﮔﺎراﻧﺘﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻣﺤﺼﻮﻻت:

ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ شهر چاپ ﻣﻔﺘﺨﺮ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ، ﺟﻬﺖ اﻃﻤﯿﻨﺎن ﺧﺎﻃﺮ ﺷﻤﺎ ﻋﺰﯾﺰان ﺷﺮاﯾﻂ ﮔﺎراﻧﺘﯽ ﻣﺤﺼﻮﻻت را ﻓﺮاﻫﻢ ﮐﺮده اﺳﺖ. ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ اﯾﻦ ﺷﺮاﯾﻂ را در ﺻﻔﺤﻪ ﺷﺮاﯾﻂ ﮔﺎراﻧﺘﯽ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﭼﺎﭘﯽ ﺑﻄﻮر دﻗﯿﻖ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ نمایید. در ﺻﻮرت ﻫﻤﺨﻮاﻧﯽ درﺧﻮاﺳﺖ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﺷﺮاﯾﻂ ﮔﺎراﻧﺘﯽ، ﻣﺤﺼﻮل ﻣﺮﺟﻮع و ﻣﺠﺪدا ﭼﺎپ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

  • ﻣﺪت ﻧﮕﻬﺪاری ﻣﺤﺼﻮل در اﻧﺒﺎر شهر چاپ:

ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺣﺠﻢ زﯾﺎد ﺳﻔﺎرﺷﺎت، و ﻣﺤﺪود ﺑﻮدن ﻓﻀﺎی اﻧﺒﺎر شهر چاپ، ﮐﻠﯿﻪ ﺳﻔﺎرﺷﺎت ﭘﺲ از ﺗﺎرﯾﺦ روز ﺗﺤﻮﯾﻞ، ﺑﻪ ﻣﺪت 1 ﻣﺎه در اﻧﺒﺎر شهر چاپ ﻧﮕﻬﺪاری ﺧﻮاﻫﺪ و در ﺻﻮرﺗﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺸﺘﺮی درﯾﺎﻓﺖ ﻧﮕﺮدد، دور رﯾﺨﺘﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

  • ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﻮدت وﺟﻪ در ﺻﻮرت ﻟﻐﻮ ﺳﻔﺎرش:

ﺗﻮﺟﻪ ﺗﻮﺟﻪ! ﻻزم ﺑﻪ ذﮐﺮ اﺳﺖ اﮔﺮ ﺳﻔﺎرﺷﯽ از ﺟﺎﻧﺐ ﻣﺸﺘﺮی ﻟﻐﻮ ﺷﻮد، ﻣﺒﻠﻎ ﺳﻔﺎرش ﺑﺼﻮرت ﺧﻮدﮐﺎر داﺧﻞ اﻋﺘﺒﺎر ﮐﺎرﺑﺮی ﺷﻤﺎ ﻗﺮار ﺧﻮاﻫﺪ ﮔﺮﻓﺘﻪ و اﻣﮑﺎن ﺳﻔﺎرش از ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺳﺎﯾﺖ وﺟﻮد دارد. در ﺻﻮرﺗﯽ ﮐﻪ درﺧﻮاﺳﺖ ﻋﻮدت وﺟﻪ ﺷﻮد،ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ رﺻﺪ اداره ﻣﺎﻟﯿﺎت ﺑﺮای ﺣﺴﺎب ﻫﺎی ﺑﺎﻧﮑﯽ ﻫﺮ ﺳﻔﺎرﺷﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﮐﺎرت ﺑﻪ ﮐﺎرت و ﯾﺎ ﺧﺮﯾﺪ آﻧﻼﯾﻦ اﻧﺠﺎم ﺷﻮد ﺑﻪ ﻣﻨﺰﻟﻪ ﺧﺮﯾﺪ از ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ شهر چاپﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد و ﻣﺎﻟﯿﺎت آن ﺗﻮﺳﻂ اداره داراﯾﯽ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ ﻟﺬا  9 درﺻﺪ از ﮐﻞ ﻣﺒﻠﻎ ﭘﺮداﺧﺘﯽ ﮐﺴﺮ و ﻣﺎﺑﻘﯽ ﻣﺒﻠﻎ ﻋﻮدت ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

  • اﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ ﮐﺎرﺑﺮدی شهر چاپ:

در راﺳﺘﺎی ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺧﺪﻣﺎت اراﺋﻪ ﺷﺪه ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻋﺰﯾﺰ، اﭘﻠﯿﮑﺸﻦ ﮐﺎرﺑﺮدی ﺧﺪﻣﺎت آﻧﻼﯾﻦ ﻃﺮاﺣﯽ و ﭼﺎپ شهر چاپﺑﺮای ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻋﺎﻣﻞ اﻧﺪروﯾﺪ ﺗﻬﯿﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻋﺰﯾﺰان ﺑﺰودی ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ از ﻓﺮوﺷﮕﺎه ﻫﺎی ﻣﻌﺘﺒﺮ اراﺋﻪ اﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ ﻫﺎی ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﻣﺜﻞ ﺑﺎزار ﺑﺼﻮرت ﮐﺎﻣﻼ راﯾﮕﺎن اﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ را داﻧﻠﻮد نمایید.

اﻃﻼﻋﺎت ﻫﻮﯾﺘﯽ اﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ، ﺑﺎ اﻃﻼﻋﺎت ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻣﯽ ﺷﻤﺎ در ﺳﺎﯾﺖ ﻣﻄﺎﺑﻘﺖ دارد و ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ از ﻫﺮ دو ﻣﺴﯿﺮ از ﺧﺪﻣﺎت اراﺋﻪ ﺷﺪه در شهر چاپ اﺳﺘﻔﺎده نمایید.

در ﻧﻈﺮ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ اﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ شهر چاپﺷﺎﻣﻞ ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ ﻫﺰﯾﻨﻪ اﺿﺎﻓﯽ و ﺣﺘﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت درون ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ای ﻧﺒﻮده و ﻓﻘﻂ ﺟﻬﺖ رﻓﺎه ﺣﺎل ﺷﻤﺎ ﻋﺰﯾﺰان اراﺋﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ.

  • ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﻃﺮاﺣﯽ + ﻫﺰﯾﻨﻪ + ﻣﺪت زﻣﺎن:

آن دﺳﺘﻪ از ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻃﺮح ﭼﺎﭘﯽ ﺑﺮای ارﺳﺎل ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﻧﺪارﻧﺪ، ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺼﻮرت ﻏﯿﺮ ﺣﻀﻮری ﺑﺎ اﻧﺘﺨﺎب ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻃﺮاﺣﯽ ﻧﺪارم در ﺻﻔﺤﻪ ﺛﺒﺖ ﺳﻔﺎرش و ﯾﺎ ﺑﺼﻮرت ﺗﻠﻔﻨﯽ درﺧﻮاﺳﺖ ﻃﺮاﺣﯽ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ اﻣﮑﺎن ﻃﺮاﺣﯽ ﺣﻀﻮری در دﻓﺘﺮ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺑﺮای ﺷﻤﺎ ﻋﺰﯾﺰان ﺗﺪارک دﯾﺪه ﺷﺪه اﺳﺖ.

ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ در ﺻﻔﺤﻪ ﺗﻮﺿﯿﺤﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﻃﺮاﺣﯽ در ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ شهر چاپ ﺗﻌﺮﻓﻪ ﻗﯿﻤﺖ و ﺗﻮﺿﯿﺢ ﮐﺎﻣﻞ روﻧﺪ ﻃﺮاﺣﯽ ﺑﺼﻮرت ﻏﯿﺮ ﺣﻀﻮری و ﺣﻀﻮری را ﻣﺸﺎﻫﺪه نمایید.

ﭼﻨﺪ ﻧﮑﺘﻪ ﻣﻬﻢ در ﻣﻮرد روﻧﺪ ﻃﺮاﺣﯽ ﺣﺎﺋﺰ اﻫﻤﯿﺖ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﻟﻄﻔﺎ در ﻣﻮرد ﺛﺒﺖ ﺳﻔﺎرش و اﺳﺘﻔﺎده از ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ شهر چاپ، اﯾﻦ ﻧﮑﺎت را ﺣﺘﻤﺎ در ﻧﻈﺮداﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ.

ﺷﺮوع روﻧﺪ ﻃﺮاﺣﯽ و ارﺟﺎع ﮐﺎر ﺑﻪ ﺗﯿﻢ ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺴﺘﻠﺰم وارﯾﺰ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻃﺮاﺣﯽ و تایید  ﺣﺴﺎﺑﺪاری ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

روﻧﺪ ﭘﺮوﺳﻪ ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺑﯿﻦ 1 ﺗﺎ 3 روز ﮐﺎری زﻣﺎن ﻣﯽ ﺑﺮد. (در ﻧﻈﺮ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﯾﻨﮑﻪ ﻃﺮاﺣﯽ ﯾﮏ اﻣﺮ ﺳﻠﯿﻘﻪ ای ﺑﻮده، اﯾﻦ ﭘﺮوﺳﻪ ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﺗﺎ ﯾﮏ ﻫﻔﺘﻪ ﻫﻢ زﻣﺎن ﺑﺒﺮد!)

ﭘﺲ در ﻧﻈﺮ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﺪت زﻣﺎن ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺑﺪون اﺣﺘﺴﺎب زﻣﺎن ﻃﺮاﺣﯽ و ﺻﺮﻓﺎ ﺟﻬﺖ ﭼﺎپ ﻣﺤﺼﻮل ذﮐﺮ ﺷﺪه اﺳﺖ.

ﻣﺎﻟﮑﯿﺖ ﺣﻘﯿﻘﯽ و ﺣﻘﻮﻗﯽ ﻃﺮاﺣﯽ اﻧﺠﺎم ﺷﺪه ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ شهر چاپ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. وﻟﯽ ﻃﺒﯿﻌﺘﺎ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺧﻮد را در ﻧﻮﺑﺖ ﻫﺎی ﺑﻌﺪی ﻣﻮﻇﻒ ﺑﻪ ﭼﺎپ ﻃﺮح ﺑﺪون تغییر و اﺻﻼﺣﺎت ﺟﺪﯾﺪ، ﺑﺪون درﯾﺎﻓﺖ ﻫﺰﯾﻨﻪ اﺿﺎﻓﻪ ﺗﺮ (ﻃﺮاﺣﯽ) ﻣﯽ داﻧﺪ .

در ﺻﻮرت ﻧﯿﺎز ﺑﻪ درﯾﺎﻓﺖ ﻓﺎﯾﻞ اﺻﻠﯽ و ﻻﯾﻪ ﺑﺎز ﻃﺮح ﺧﻮد، اﯾﻦ اﻣﮑﺎن ﺑﺎ ﭘﺮداﺧﺖ ﻫﺰﯾﻨﻪ واﻗﻌﯽ ﻃﺮاﺣﯽ وﺟﻮد دارد. ﻣﻌﻤﻮﻻ اﯾﻦ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﻃﺮح ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺑﻮده و از 2 ﺑﺮاﺑﺮ ﺗﻌﺮﻓﻪ ﻃﺮاﺣﯽ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺷﺮوع ﻣﯽ ﺷﻮد.

اﺻﻼﺣﺎت درﺧﻮاﺳﺘﯽ در ﻃﺮح در ﻧﻮﺑﺖ ﻫﺎی ﺑﻌﺪی ﭼﺎپ، ﺷﺎﻣﻞ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ادﯾﺖ و وﯾﺮاﯾﺶ ﻃﺮح ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﺣﺠﻢ تغییرات، ﺑﺎ ﺗﻮاﻓﻖ ﺑﯿﻦ ﻣﺸﺘﺮی و ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ تعیین ﻣﯽ ﺷﻮد.

اﻧﺠﺎم ﻃﺮاﺣﯽ ﯾﮏ ﭘﺮوﺳﻪ زﻣﺎن ﮔﯿﺮ اﺳﺖ و ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﺗﺎ ﭼﻨﺪ روز ﺑﻪ ﻃﻮل ﺑﮑﺸﺪ. ﻓﻠﺬا ﺗﺎ زﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻃﺮاﺣﯽ ﻧﻬﺎﯾﯽ و ﻓﺎﯾﻞ ﻗﺎﺑﻞ ﭼﺎپ آﻣﺎده و ﻣﻮرد تایید  ﺷﻤﺎ ﻗﺮار ﻧﮕﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، اﻣﮑﺎن ﺷﺮوع ﭼﺎپ وﺟﻮد ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ. ﻃﺒﯿﻌﯽ اﺳﺖ در ﻃﻮل ﭘﺮوﺳﻪ ﻃﺮاﺣﯽ در ﺻﻮرﺗﯽ ﮐﻪ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎی ﭼﺎپ تغییراﺗﯽ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺸﺘﺮی ﻣﻮﻇﻒ اﺳﺖ ﻫﺰﯾﻨﻪ روز ﻣﺤﺼﻮل را ﭘﺮداﺧﺖ ﻧﻤﺎﯾﺪ و در ﺻﻮرت ﭘﺮداﺧﺖ ﻫﺰﯾﻨﻪ اﺑﺘﺪاﯾﯽ ﭼﺎپ ﻣﻮﻇﻒ ﺑﻪ ﭘﺮداﺧﺖ ﻣﺎﺑﺎﻟﺘﻔﺎوت ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.

در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﭘﺮداﺧﺖ ﻫﺰﯾﻨﻪ، ﺳﻔﺎرش ﻟﻐﻮ و ﻫﺰﯾﻨﻪ ﭘﺮداﺧﺘﯽ ﭼﺎپ ﻋﻮدت داده ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ. اﮔﺮ در اﯾﻦ ﻣﺪت ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﻃﺮاﺣﯽ آﻏﺎز و ﻃﺮح اوﻟﯿﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﻃﺮاح آﻣﺎده ﺷﺪه ﺑﺎﺷﺪ، ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻃﺮاﺣﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺣﻖ اﻟﺰﺣﻤﻪ در اﺧﺘﯿﺎر ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ.

  • ﻧﮑﺎﺗﯽ ﻣﻬﻢ ﺑﺮای ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻬﺘﺮ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﺮدن از ﺧﺪﻣﺎت آﻧﻼﯾﻦ ﻣﺎ

ﮐﻠﯿﻪ ﻗﯿﻤﺖ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺗﻮﻣﺎن ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ﮐﻠﯿﻪ ﺳﺎﯾﺰ ﻫﺎی اراﺋﻪ ﺷﺪه در ﺳﺎﯾﺖ و ﻟﯿﺴﺖ ﻗﯿﻤﺖ، ﺳﺎﯾﺰ ﻓﺎﯾﻞ درﯾﺎﻓﺘﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ؛ ﺳﺎﯾﺰ ﺳﻔﺎرﺷﺎت ﺑﻌﺪ از ﺑﺮش ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻧﻮع ﺧﺪﻣﺎت ﺳﻔﺎرش ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﺗﻐﯿﺮ ﺧﻮاﻫﺪ ﮐﺮد.

ﻫﺮ ﯾﮏ از ﻣﺤﺼﻮﻻت دارای ﻗﺎﻟﺐ ﭘﯿﺶ ﻓﺮض (ﺑﻪ دو ﻓﺮﻣﺖ PSD,CDR) ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد ﻣﯽ ﺷﻮد ﺑﺮای رﺳﯿﺪن ﺑﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﻓﺎﯾﻞ ﻗﺎﻟﺐ را داﻧﻠﻮد نمایید.

راﻫﻨﻤﺎی ﻃﺮاﺣﯽ اﻧﻮاع ﻣﺤﺼﻮﻻت در ﺳﺎﯾﺖ ﻗﺎﺑﻞ ﻣﺸﺎﻫﺪه ﺑﻮده و ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد ﻫﻨﮕﺎم ﺳﻔﺎرش ﻫﺮ ﻣﺤﺼﻮل، راﻫﻨﻤﺎ را ﺣﺘﻤﺎ ﻣﻄﻼﻟﻌﻪ فرمایید.

ﮐﺎرﻫﺎی A5 و ﺑﺰرگ ﺗﺮ در ﻓﺮم ﻫﺎی وﯾﺰﯾﺖ ﺳﺎده (8 ﻟﺖ و ﺑﯿﺸﺘﺮ از 8 ﻟﺖ) ﺷﺎﻣﻞ ﮔﺎراﻧﺘﯽ ﭼﺎپ ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺑﺮای ﺳﻔﺎرش و ﺗﺤﻮﯾﻞ ﮐﺎرﻫﺎی ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ، ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﺗﺎم اﻻﺧﺘﯿﺎر ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ، ﻟﺬا از ﻓﺮﺳﺘﺎدن اﻓﺮاد ﺑﯽ اﻃﻼع ﺑﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺟﺪا ﺧﻮدداری فرمایید.

ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺳﻔﺎرﺷﺎت ﭼﺎﭘﯽ ﺑﺎ 3% ﺗﺎ 7% ﺑﺎﻃﻠﻪ ﯾﺎ ﮐﺴﺮی ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﯽ ﮔﺮدد.

ﺗﻤﺎم ﻣﺤﺼﻮﻻﺗﯽ ﮐﻪ در ﻟﯿﺴﺖ ﻗﯿﻤﺖ ﻗﺎﺑﻞ ﻣﺸﺎﻫﺪه ﻫﺴﺘﻨﺪ، ﺑﺮ اﺳﺎس ﺷﺮاﯾﻂ و ﻣﺤﺪودﯾﺖ ﻫﺎی ﻓﺮم ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد ﺟﻬﺖ ﺳﻔﺎرش ﻫﺎی ﺷﺮﮐﺘﯽ (ﺑﺮﻧﺪ ﻫﺎی ﺧﺎص) و ﺳﻔﺎرش ﻫﺎی ﺣﺴﺎس از ﻧﻈﺮ ﻧﻮع رﻧﮓ و ﮐﺎﻏﺬ و ... ﺗﻤﺎس ﺣﺎﺻﻞ فرمایید.

  • ﻓﺮم ﻋﻤﻮﻣﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟ ﻣﻼﺣﻀﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻓﺮم ﻋﻤﻮﻣﯽ ﭼﺎپ

ﺑﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻓﺎﯾﻞ ﻫﺎی ﭼﺎﭘﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ پایین آوردن ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻣﺸﺘﺮک داﺧﻞ ﯾﮏ ﻓﺮم ﭼﺎﭘﯽ ﺑﺴﻪ ﺷﺪه و ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻧﻮع رﻧﮓ ﻓﺎﯾﻞ ﻫﺎ ﺗﻔﮑﯿﮏ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﻓﺮم ﻋﻤﻮﻣﯽ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.

ﻻزم ﺑﻪ ذﮐﺮ اﺳﺖ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻓﺮم ﻋﻤﻮﻣﯽ دارای ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ رﻧﮕﯽ ﺧﺎص ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و رﻧﮓ ﻫﺎ ﺑﺮ اﺳﺎس رﻧﮓ ﻗﺎﻟﺐ ﻓﺮم ﭼﺎﭘﯽ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﻣﯽ ﺷﻮد. از اﯾﻦ رو ﮐﻠﯿﻪ ﮐﺎرﻫﺎی ﮐﻪ در اﯾﻦ ﻓﺮم ﭼﺎپ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﺑﺎ 15% اﺧﺘﻼف رﻧﮓ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺎﻧﯿﺘﻮر اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﻣﻮاﺟﻪ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺷﺪ.

درﮐﻠﯿﻪ ﺳﻔﺎرﺷﺎت ﭼﺎﭘﯽ ﺧﻄﺎی ﺑﺮش وﺟﻮد دارد (ﺣﺪاﻗﻞ 3 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ) دﻗﺖ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ در ﺻﻮرت ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﺳﺎﯾﺰ ﺳﻔﺎرﺷﺘﺎن ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ اﯾﻦ ﺧﻄﺎ را در ﻧﻈﺮ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ.

ﺑﻪ ﻋﻠﺖ تغییر ﻣﺪاوم ﻣﻮاد اوﻟﯿﻪ (ﮐﺎﻏﺬ، ﻣﺮﮐﺐ، روﮐﺶ ﻫﺎ و ...) و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺗﻔﺎوت ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ رﻧﮕﯽ در ﻫﺮ ﻓﺮم، ﺳﻔﺎرﺷﺎت ﺷﻤﺎ در ﻓﺮم ﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﯽ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺑﺎ اﺧﺘﻼف ﯾﮏ ﻓﺮم ﭼﺎپ ﺷﺪه اﻧﺪ ﺑﺎﻫﻢ ﻗﺎﺑﻞ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻧﺨﻮاﻫﻨﺪ ﺑﻮد (ﺧﺘﻼف ﻓﺮم ﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﯽ از ﭼﺎپ ﺗﺎ ﭼﺎپ 30% ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد). ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺷﻤﺎ ﻣﯿﺘﻮاﻧﯿﺪ ﺑﻌﺪ از ﺳﻔﺎرش ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺟﻨﺲ ﻫﺎ را ﺑﺮرﺳﯽ نمایید اﻣﺎ ﺑﻪ ﯾﺎد داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺑﺎﻓﺖ و ﺿﺨﺎﻣﺖ ﮐﺎﻏﺬ، ﮐﺎور ﻟﻤﯿﻨﺖ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﭼﺴﺒﻨﺪﮔﯽ ﻟﯿﺒﻞ ﻫﺎ در ﺑﺮﻧﺪ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ، ﻣﺘﻔﺎوت اﺳﺖ و ﺧﺮﯾﺪ ﭼﺎﭘﺨﺎﻧﻪ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﻮﺟﻮدی ﺑﺎزار ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﻟﺬا ﻫﻨﮕﺎم ﺳﻔﺎرش اﯾﻦ اﻣﺮ را در ﻧﻄﺮ ﺑﮕﯿﺮید.

ﺗﻮﺟﻪ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ و اﻫﻤﯿﺖ ﮐﺎرﺗﺎن ﻧﻮع ﺳﻔﺎرش ﺧﻮد را ﻣﺸﺨﺺ ﮐﻨﯿﺪ. ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺳﻔﺎرﺷﺎت (ﺑﻪ ﻟﺤﺎظ رﻧﮓ و ﮐﺎﻏﺬ و ...) در ﻓﺮم ﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻓﺮم اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ ﻗﺎﺑﻞ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.

  • ﻧﮑﺎﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ در ﻃﺮاﺣﯽ رﻋﺎﯾﺖ ﺷﻮد

ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﻓﺎﯾﻞ ﻃﺮاﺣﯽ ﺷﺪه از ﺟﺎﻧﺐ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﺷﺪ و ﻣﻮد رﻧﮕﯽ آن RGB-16BIT ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ رﻧﮓ ﻫﺎ ﺑﻪ ﻋﻬﺪه ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﻣﻮد رﻧﮕﯽ ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده در ﭼﺎپ CMYK ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ﮐﯿﻔﯿﺖ ﮐﻠﯿﻪ ﻓﺎﯾﻞ ﻫﺎی ﭼﺎﭘﯽ ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ 300dpi ﺑﺎﺷﺪ در ﺻﻮرت اﺳﺘﻔﺎده از ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺗﺼﻮﯾﺮ پایین ﺗﺮ ﮐﺎرﻫﺎی ﭼﺎﭘﯽ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ اﻓﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻣﻮاﺟﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﻓﺎﯾﻞ ﻃﺮاﺣﯽ ﺷﺪه از ﺟﺎﻧﺐ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﺷﺪ در ﻓﺮم ﻫﺎی وﯾﺰﯾﺖ ﺳﺎده 3 ﻣﯿﻠﯽ ﻣﺘﺮ و در ﻓﺮم ﻫﺎی دورﮔﺮد 5 ﻣﯿﻠﯽ ﻣﺘﺮ ﺧﻼﺻﯽ ﺑﺮش رﻋﺎﯾﺖ ﺷﻮد. در ﻓﺮم ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺟﺴﺘﮕﯽ و ﯾﺎ ﻃﻼﮐﻮب دارد، ﻓﺎﯾﻞ ﻫﺎی ﻓﯿﻠﻢ ﺑﺮﺟﺴﺘﮕﯽ و ﻃﻼﮐﻮب آن از ﮐﻨﺎره ﻫﺎی ﮐﺎر 7 ﻣﯿﻠﯽ ﻣﺘﺮ ﻓﺎﺻﻠﻪ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ در ﻓﺮم ﻫﺎی ﮐﺘﺎن از ﺗﻤﭙﻼت رﻧﮓ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ ﻣﺮﮐﺰ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺘﯽ در ﻗﺒﺎل ﮐﺎر ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ.

ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﻓﺎﯾﻞ ﻃﺮاﺣﯽ ﺷﺪه از ﺟﺎﻧﺐ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﺷﺪ، در ﺻﻮرت اﺳﺘﻔﺎده از ﻧﻮﺷﺘﻪ 4 رﻧﮓ ﻣﺮﮐﺰ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺘﯽ در ﻗﺒﺎل ﮐﺎر ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ.

درﮐﻠﯿﻪ ﺳﻔﺎرﺷﺎت ﭼﺎﭘﯽ ﺧﻄﺎی ﺑﺮش وﺟﻮد دارد (ﺣﺪاﻗﻞ 3 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ) دﻗﺖ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ در ﺻﻮرت ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﺳﺎﯾﺰ ﺳﻔﺎرﺷﺘﺎن ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ اﯾﻦ ﺧﻄﺎ را در ﻧﻈﺮ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ.

در ﭼﺎپ ﻓﺎﯾﻞ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ Qr-code دارﻧﺪ ﻣﺮﮐﺰ ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺘﯽ درﻗﺒﺎل ﺧﻮاﻧﺎ ﺷﺪن Qr-code ﻧﺪارد. درﺻﻮرت اﺳﺘﻔﺎده از Qr-code ﻓﻘﻂ از رﻧﮓ ﻣﺸﮑﯽ ﺗﮏ رﻧﮓ (100:Black) اﺳﺘﻔﺎده نمایید.

  • ﻧﺤﻮه ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ زﻣﺎن ﺗﺤﻮﯾﻞ

زﻣﺎن ﺗﺤﻮﯾﻞ ﮐﻪ در ﺳﺎﯾﺖ و ﻟﯿﺴﺖ ﻗﯿﻤﺖ ﺑﺮای ﻫﺮ ﻣﺤﺼﻮل ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه اﺳﺖ، ﺑﺮ ﻃﺒﻖ روز ﻫﺎی ﮐﺎری ﭼﺎپ ﺧﺎﻧﻪ (ﺑﻪ ﻏﯿﺮ از ﭘﻨﺞ ﺷﻨﺒﻪ، ﺟﻤﻌﻪ و اﯾﺎم ﺗﻌﻄﯿﻞ رﺳﻤﯽ و ﻏﯿﺮ رﺳﻤﯽ) ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.

ﺟﻬﺖ رﻓﺎه ﺣﺎل ﺷﻤﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻣﺤﺼﻮﻻت ﭘﺮ ﮐﺎرﺑﺮد ﺗﺮ در ﻓﺮم ﻫﺎی ﻓﻮری و ﺑﻌﻀﺎ ﻓﺮم ﻫﺎی ﯾﮏ روزه ﺑﺴﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد ﮐﻪ ﺑﻨﺎ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﯾﻠﺘﺎن ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ زﻣﺎن ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺳﺮﯾﻊ ﺗﺮ را ﺳﻔﺎرش دﻫﯿﺪ.

ﺳﻔﺎرش ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻌﺪ از ﺳﺎﻋﺖ 17 ﺛﺒﺖ ﻣﯽ ﺷﻮد، ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺳﻔﺎرش ﺛﺒﺖ ﺷﺪه در روز ﮐﺎری آﯾﻨﺪه ﻣﺤﺴﻮب ﺷﺪه و ﺗﺎرﯾﺦ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﯾﻦ اﻣﺮ تعیین ﻣﯽ ﺷﻮد.

ﺳﻔﺎرﺷﺎت ﯾﮏ روزه در ﺻﻮرت ﺛﺒﺖ ﻗﺒﻞ از ﺳﺎﻋﺖ 11:30 ﻓﺮدای ﻫﻤﺎن روز آﻣﺎده ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و در ﺻﻮرت ﺛﺒﺖ ﺑﻌﺪ از ﺳﺎﻋﺖ 11:30 ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺳﻔﺎرش ﺛﺒﺖ ﺷﺪه در روز ﮐﺎری آﯾﻨﺪه ﻣﺤﺴﻮب ﺷﺪه ﻓﻠﺬا ﭘﺲ ﻓﺮدای آن روز آﻣﺎده ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ (ﺑﻪ ﻏﯿﺮ از ﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪ، ﺟﻤﻌﻪ و اﯾﺎم ﺗﻌﻄﯿﻞ رﺳﻤﯽ و ﻏﯿﺮ رﺳﻤﯽ).

در ﻧﻈﺮ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﺮاﺣﻞ ﺛﺒﺖ ﺳﻔﺎرش، ﺗﺎ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺳﻔﺎرش ﺑﺼﻮرت ﺧﻮدﮐﺎر داﺧﻞ ﭘﻨﻞ ﮐﺎرﺑﺮی ﺷﻤﺎ داﺧﻞ ﺳﺎﯾﺖ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺑﺮوزرﺳﺎﻧﯽ ﻣﯽ ﺷﻮد. ﻓﻠﺬا ﺑﻪ راﺣﺘﯽ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ از آﻣﺎده ﺑﻮدن ﺳﻔﺎرش ﺧﻮد در ﻣﻮﻋﺪ ﻣﻘﺮر و ﺑﻌﻀﺎ زودﺗﺮ از ﻣﻮﻋﺪ ﻣﻄﻠﻊ ﺷﻮﯾﺪ.

ﺿﻤﻦ اﯾﻨﮑﻪ ﺑﻪ ﻣﺤﺾ آﻣﺎده ﺷﺪن ﺳﻔﺎرش، اﯾﻦ اﻣﺮ از ﻃﺮﯾﻖ ﭘﯿﺎﻣﮏ (در ﺻﻮرت ﻓﻌﺎل ﺳﺎزی و تایید  ﺷﻤﺎره ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺑﻌﺪ از ﭘﯿﺎﻣﮏ اول) ﺑﻪ اﻃﻼع ﺷﻤﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﮔﺮاﻣﯽ ﺧﻮاﻫﺪ رﺳﯿﺪ.

زﻣﺎن ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﺤﺼﻮﻻت در ﻟﯿﺴﺖ ﻗﯿﻤﺖ، ﺑﺮای ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن یزد ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻋﺰﯾﺰ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ ﺷﺮاﯾﻂ رﺳﯿﺪن ﺑﺎر ﺑﻪ اﯾﺸﺎن اﻋﻢ از زﻣﺎن ﺑﻨﺪی ﭘﺎﯾﺎﻧﻪ ﻫﺎی ﺑﺎرﺑﺮی و ﻏﯿﺮه را در ﻧﻈﺮ ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ.

ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ شهر چاپ ﺑﺮای ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﻮارد زﯾﺮ را در ﺳﻔﺎرﺷﺎت ﺧﻮد ﻟﺤﺎظ ﮐﻨﻨﺪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻫﻤﮑﺎر ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ و در ﭘﺎﯾﺎن ﻣﺎه،ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﺗﻌﺪاد ﺳﻔﺎرش ، اﮐﺎﻧﺖ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻣﯽ را ﺷﺎرژ ﺣﺴﺎب ﺧﻮاﻫﺪ ﮐﺮد.

  • آدرس دفتر مجموعه
    یزد - خیابان انقلاب ، انقلاب 31 ، جنب لوازم خانگی کریمی

    تلفن تماس:
    35252335 - 035
    35259730 - 035
    هماهنگی ایتا:
    09138519192

مجوزها